Search results

Records found: 33  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kl_us_auth h0000651 xodb^"
  1. Moderní retail marketing / Eva Jaderná, Hana Volfová .  Praha :  Grada Publishing,  2021  234 stran   [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    Moderní retail marketing
  2. Privátne značky ako alternatíva nákupu / Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová, Jana Rybanská .  Praha :  Verbum,  2020  311 stran   [1, currently available 0, at library only 1]
    Privátne značky ako alternatíva nákupu
  3. Retail marketing / Milan Postler, Vladimír Bárta .  Praha :  Press21,  [2020]  ©2020  150 stran   [1, currently available 1]
    Retail marketing
  4. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv .  Praha :  Grada,  2020  506 stran   [1, currently available 0]
    Marketingová komunikace v místě prodeje
  5. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv .  Praha :  Grada,  2018  504 stran   [2, currently available 2]
    Marketingová komunikace v místě prodeje
  6. Alternativní potravinové sítě : česká cesta / Jana Spilková a kol. .  Praha :  Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum,  2016  184 stran   [1, currently available 1]
    Alternativní potravinové sítě
  7. Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice / Aleš Hes ... [et al.] .  Praha :  Powerprint,  2014 .  60 s.   [1, currently available 1]
    Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice
  8. Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování / Jana Spilková .  Praha :  Karolinum,  2012 .  245 s.   [2, currently available 2]
    Geografie maloobchodu a spotřeby
  9. Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby / Richard Hammond ; [překlad Zuzana Veselá] .  Praha :  Grada,  2012 .  196 s.   [1, currently available 1]
    Chytře vedená prodejna
  10. Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu / Marek Záboj, Ida Vajčnerová, Aleš Peprný .  Ostrava :  Key Publishing,  2011 .  87 s.   [1, currently available 1]
    Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.