Number of the records: 1  

Marketing kulturního dědictví a umění

  1. Author Johnová, Radka, 1958- (Author)
    TitleMarketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová
    Portion of titleArt marketing v praxi
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2008
    Phys.des.284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2724-0 349.00 Kč
    EditionManažer. Marketing
    Series/heading Manažer. Marketing
    NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings art marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect7.01/.09 - Umění * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC7.074/.075 * (075.8)
    AnnotationPracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 263014Půjčovna literaturydepozitář
    Marketing kulturního dědictví a umění

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.