Number of the records: 1
Marketing kulturního dědictví a umění
Author Johnová, Radka, 1958- (Author) Title Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová Portion of title Art marketing v praxi Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2008 Phys.des. 284 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2724-0 349.00 Kč Edition Manažer. Marketing Series/heading Manažer. Marketing Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings art marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 7.01/.09 - Umění * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 7.074/.075 * (075.8) Annotation Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 263014 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1