Number of the records: 1
Základy marketingu
Author Hesková, Marie, 1948- (Author) Title Základy marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol. Issue 1. vyd. Issue stat. V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 Phys.des. 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM ISBN 80-7040-719-0 Note Anglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie Subj. Headings marketing * 7 marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * 339.138 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1